onsdag 24 februari 2010

Planera, planera.......

Sitter på kontoret här hemma och planerar lektioner. Det är svårt men roligt. Jag planerar laborativ matematik och ska även planera till planet lektionerna.
Eleverna har sportlov denna vecka och då har jag planeringstid och lite annat skolarbete som min sysselsättning.

I måndags passade jag Bianca (Trollängens Rebecka), pappas 9 veckors vorstehvalp, i några timmar. Vilket ös där är i denna lilla valp. Titta på Svinghammars kennel så får ni se hur duktig lilla Bianca är. Hon är en riktig liten tuffing. När jag reste mig och skulle gå ut i köket då bet hon mig i vaden, aj aj aj! Det gjorde verkligen ont eftersom hon har sina sylvassa valptänder!
När vi hade busat så somnade hon sött i Mayas korg.

Här kommer lite bilder:

Titta så fint jag ligger!
Nu har jag hittat en boll och Ninas innesko....
Sover sött i Mayas korg

Har den jobbiga valpen åkt hem nu???

2 kommentarer:

  1. Ja, stackars lilla Maya, stå ut med en vild valp :).

    SvaraRadera
  2. Åkte förbi genom Skabersjö by i lördags, var & hämtade spån hos Bygg&Foder :o)

    SvaraRadera