onsdag 20 maj 2009

Inne sittande :(

Igår satt jag inne hela dagen. Först var jag i skolan och sedan hem och plugga, lite.
Jag kom på att jag var sugen på att baka lite. Så det blev en sockerkaka och en rulltårta.

När Anders kom hem så var picknick väskan packad. Vi cyklade ner till havet. Det verkar som om Maya tycker om att åka i cykelkorgen. Väl nere vid havet tog vi upp filten och tog fram kaffe och kakor.....mmmmmm vad gott det var!!! Sedan när vi suttit där en stund blev det en lång cykeltur. Nu har vi cyklat långa turer tre kvällar i rad, härligt.

Idag har jag suttit med två skolarbeten som jag lämnat in, skönt nu är de klart. Nu vankas "bara" tentan på måndag och ett arbete till sen är det lov. Lov och lov ska jobba hela sommaren.

Nu ska jag laga lite middag. Efter middagen åker vi till Sjöbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar