onsdag 22 september 2010

Examensarbete...

Sitter med en kopp kaffe i handen och letar olika teorier kring bild. Just nu lever jag i mitt examensarbete. Det känns skönt att jag skriver med min studie vän Sara.
Ibland känns det som vi står helt stilla i vårt arbete men med gemensamma krafter arbetar vi oss framåt. Nästa vecka ska vi på studiebesök på olika lekterapier, vi ska intervjua personal och få se deras verksamheter.

Visste ni att de pedagoger som jobbar på lekterapin är förskollärare eller fritidspedagoger?

I v42 ska vi lämna in examensarbetet och sedan väntar ett 90% seminarium. Efter det är det förhoppningsvis bara lite ändringar och sedan är vi klara. V44 ska arbetet lämnas in för granskning och godkännande. Sammanlagt har vi då haft 10 veckor på oss för att skriva ett examensarbete på magisternivå. Det är inte konstigt att vi måste kämpa hårt dessa få veckor som vi har kvar.

Nu ska jag packa väskan och sedan åka mot högskolan där jag och Sara ska fortsätta skrivandet.

Det är tur att vi har en sådan här fin utsikt från biblioteket



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar