onsdag 22 april 2009

Anders födelsedag!



Grattis Anders på födelsedagen!
Hoppas du får en bra motorcykeldag!
Inte lönt att skriva kör försiktigt för det gör du ändå inte =)

Lovade att sätta in en bild på Anders motorcykel idag,
är den inte fin?

Nu ska jag till skolan.

Uppdaterar ikväll hur dagen har varit.

Anders födelsedag har varit bra med mycket mc körning.

Min skoldag har varit lika rolig som vanligt. Jag och mitt arbetslag har det väldigt roligt tillsammans.

Efter mc körning och skola har vi varit hos Anders bror och familj. Det var trevligt.

Nu har vi varit ute och gått en lång runda med Maya nere vid havet.

Snart blir det sängen så jag orkar med en lång dag i skolan imorgon.


2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!
    Hoppas tårtan smakar !
    Hälsningar
    Åsa & Gert

    SvaraRadera
  2. Hej Nina snygg blogg och fin bild på mc:n. Gratta Anders i efterskott från oss på Aledal.

    SvaraRadera