tisdag 21 april 2009

Sol & pluggande


Vaknade vid 8 idag och såg vilket fint väder det var ute! Neeej, jag som måste plugga :(
Åt frukost och sedan packade jag väskan med filt, matte böcker, morötter och vatten.
På med trekvartsbyxor och ett linne, bäst att ta på sig en långärmad tröja också....
Maya blev glad för att hon också fick följa med. Väl ute, brrr det blåste! Såg ut att vara varmare än vad det var.
Jag och Maya gick till Hammarspark. Packade upp allt och sedan
började pluggandet. Härligt! Tänk vad skönt att kunna sitta ute och plugga.

Imorgon är det Anders födelsedag. Han och en kompis har tagit ledigt för att ut och köra motorcykel. Ja, ja man slutar aldrig att förvåna sig =)
Själv ska jag vara i skolan hela dagen.

Nu ska jag fortsätta att läsa om barns taluppfattning!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Mmmmm vi andra fick arbeta då du och Maya var i parken i solen....:-)
    Puss A

    SvaraRadera