torsdag 22 oktober 2009

30-års kris???

Jaha då sitter jag här, 30 år, vill tatuera mig och ta motorcykelkort. Har jag kommit in i en kris, eller? Jag vet inte vad som cirkulerar runt i hjärnan på mig.

Festen blev jättelyckad, tack alla som var där! Det var verkligen super roligt och så många fina presenter jag fick!

Igår var jag och Anders och hälsade på Chrisitian (Anders kompis) på sjukhuset. Han har kört och ramlat med sin motorcykel. Höger hand är bruten och vänster fot är krossad! Ändå har jag tankar på att ta mc-kort.....
Christian hade precis kört ut ur en korsning när hans bakhjul bara försvann (Crilles förklaring). Han hade en hastighet på max 20km/h, vilken otur han haft! Vi ska åka till honom imorgon igen.

Nu till helgen ska vi på 80-tals fest. Det ska bli riktigt kul!

Sängen kallar på mig nu....skola imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar