torsdag 1 oktober 2009

Höst ute och jag 30 år!

Jaha då är jag 30 år. Känner mig inte äldre =)

Jag har inte firat mig ännu, ska ha min fest den 10 okt. Vi blir 47 st., det ska bli riktigt roligt, ser verkligen framemot det. I söndags när jag fyllde år så sa Anders att vi skulle äta middag, bara han och jag. Vi var lite slitna efter lördagens festande så det kändes skönt att vi bara skulle ta det lugnt. Vi skulle iväg redan kl 17 och äta...
Ja ja tänkte jag, det är ju söndag så det kan vara skönt att komma hem i tid.
När vi gick mot restaurangen, så gick Anders in på Big bowl. Så kul tänkte jag att vi ska bowla och sedan äta. Vi gick ner från trappan och bort mot skorna. Där stod mamma, pappa, min bror, Mona, Emma, Kasper och Matilda, vilken överraskning!
Vi hade en jätte trevlig kväll med bowling och god mat. Tack så hemskt mycket!!!!
Jag fick några presenter, av Anders fick jag en moccamaster (kaffekokare), en tröja och blommor.
Mamma och pappa hade tagit med sig presenter till mig, jag fick min mormor och morfars vigselring och ett jätte fint armband som min mormor haft, tack!!
Efter att vi hade bowlat och ätit gick vi in i spelrummet. På fotona ser ni när mamma och Anders kör motorcykel. Tyvärr blev inte fotona så bra, tog med mobilen.

Nu har jag massor att fixa inför festen. Det ska bakas, laga mat, handla dricka ;) m.m.
Tjohoo!

Ha det bäst så länge alla mina vänner!!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar