måndag 4 januari 2010

2010!

Nytt år och nytt hem! Så underbart!

Jag och Anders har packat upp alla lådor och fått allt i ordning. Så skönt! Det är verkligen helt underbart att bo i hus. Just nu sitter jag på kontoret på ovanvåningen medan Anders sitter där nere i tv rummet och tittar på (sina science fiction) filmer, skönt att slippa och titta på dem ;-) Att ha en sådan här stor yta att bo på är helt fantastiskt.

Julafton firade vi på Bökhult med hela min familjen och lite släkt. Det var riktigt mysigt.

Nyårsafton firade vi i Sjöbo hos Catta och Jörgen. Vilken rolig kväll vi hade!

Min lediga tid från skolan har verkligen gått fort. I morse kom jag på att jag har en stor sals tenta om 1 vecka, panik! Måste börja plugga!

Till helgen hoppas vi på att det kommer några Svinghammars hundar. Mamma och pappa åker nämligen till Göteborg på hundutställning så vi passar, mer än gärna, de hundar som inte ska ställas ut.

1 kommentar:

  1. Vi kommer gärna förbi framöver!
    Härligt med hus och trädgård...
    Ska se om vi hinner se nåt av borderterrierna i helgen. Vi går sist båda dagarna.
    Russin började löpa idag, lite tidigare än beräknat (exakt 20 veckor) - får se hur det passar på nästa löp om sådär 20-22 veckor, troligen blir det parning då.

    SvaraRadera