fredag 22 januari 2010

Redan fredag!

Veckorna bara springer iväg! Tyckte att det var måndag igår.

Denna vecka har bestått av att leta och läsa kurslitteratur (20 böcker som ska läsas inom 10 veckor)! Jag skulle egentligen läst en extra kurs som handlar om utepedagogik men känner att det blir för stressigt så jag hoppar över den så länge.

Jag har fått ännu mer energi sedan jag började motionera. Denna vecka har jag antingen gått eller joggat en runda varje dag. Maya följer med på varje runda, hon är lite seg ibland. Jag glömmer bort att hon faktiskt blir 14 år i år, vill väl inte inse att hon är så gammal.
Jag hinner med så mycket när jag stiger upp tidigt på morgnarna. Idag har jag städat hela huset, bakat kanelbullar, tvättat, läst (lite) kurslitteratur och nu ska jag ut och jogga en runda. Allt detta inom 4 timmar, härligt! Sen måste jag läsa mer!!!

Imorgon ska vi hälsa på Anders pappa på förmiddagen. Vid 14-tiden kommer Micke och hans barn och hälsar på oss, sedan vid 17-tiden kör vi mot Bökhult för att fira pappa. Full rulle!

Nu ska jag ta på mig träningskläderna och ut och jogga, Maya får stanna hemma idag.

Ha en riktigt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar