onsdag 9 mars 2011

Lite snabb bloggande...

Igår vaknade jag bredvid en förkyld och lite gnällig sambo, när män är sjuka så är de verkligen synd om dem, eller.... Jag steg upp, hoppa in i duschen, klädde sedan på mig (när jag kommit ut ur duschen) gick ut med hundarna samt körde Rossi till sitt dagis. Allt gick väldigt snabbt eftersom jag skulle köra och köpa nässpray till Anders INNAN jag började jobba kl 7.15. Vad gör man inte för sin sjuke sambo!?
Efter jobbet så packade jag in hundarna i bilen och körde till Bokskogen, där vi gick en lång runda i det underbara vädret, härligt!

Jag fick PM:et till Malmö utställningen igår. Det är 18 Parsons anmälda och Rossi bedöms som hund nummer 1, oj, oj, oj vad nervös jag blev!

Nu ska jag ta fram lite fika till stackars Anders =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar