torsdag 24 september 2009

Höst ute och snart min födelsedag!

Idag har verkligen hösten kommit. Jag har tänt en massa värmeljus överallt.
Min dag har bestått av att plugga och opponering av arbeten.

Ikväll har jag och Anders varit i Skabersjö hos Anders arbetskamrat. Vi är lite intresserade av att hyra ett hus som ligger i Skabersjö. Där verkar mysigt att bo.

På söndag är det min stora dag. Undrar om jag vaknar med rynkor under ögonen eller något annat ålderstecken, ha ha ha.
Jag ska inte fira mig förrän den 10 oktober men då blir det FEST! Det ska bli riktigt roligt. Anders och mamma har något lurt på gång, verkar det som.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en god kopp kaffe!

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen!
    Nu har du fyllt vuxen, eller...??
    Kram från mamma o pappa

    SvaraRadera