tisdag 1 februari 2011

Nytt år och nya utmaningar

Oj, det var längesedan som jag skrev här!

Jag ska börja med att gratulera min brorson KASPER som blir 10 år idag, GRATTIS!!!

Jag har tagit examen och börjat arbeta så nu borde jag ha mer tid att uppdatera bloggen =)

TACK alla som firade min examensdag!!!

Idag har jag tränat Valle i lydnad. Det gick inte alls bra men jag har bara mig själv att skylla. Vi har inte tränat sedan innan jul så det är inte konstigt att vi är ringrostiga båda två.
Rossi har skadat sin vänstra baktass så han får inte hoppa eller springa och leka. Så idag har vi tränat lite kontakt övningar. Jag vill att Rossi blir bra i tassen innan han ska göra debut i utställningsvärlden. Den 26 februari så ska jag ställa ut honom i Hässleholm och den 19 mars i Malmö. Det ska bli spännande att höra vad domarna tycker om vår lilla stjärna.

Det är synd om mig!

Valle tycker synd om Rossi

Valles favoritfåtölj



Det är mysigt att fika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar