söndag 21 juni 2009

Lugnt midsommarfirande

På midsommarafton åkte jag och Anders till Henrik och Emma för att äta god mat i trevligt sällskap. Eftersom Maya är ny opererad så fick jag och Anders åka hem tidigt.
Det blev en jobbig natt. Jag var uppe var tredje timme för att sitta hos Maya. hon flåsade och pep jätte mycket. Jag såg i hennes ögon hur ont hon hade. Var femte timme har hon fått en värk tablett. Det var verkligen en jobbig natt.
Midsommar dag blev också lugn. Vi ville vara hemma och ta hand om Maya så gott vi kunde. När Maya var ny rastad och hade fått en värktablett och somnat passade jag och Anders på att åka ner till tivolit på Sibbarp. Vi gick en liten runda där och sedan bar det hemåt igen. Nu blev det filmtajm i soffan. En riktigt skön "slappdag".

Idag har vi sagt att vi måste hitta på något.
Maya mår bättre så hon klarar sig själv någon timme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar