tisdag 2 juni 2009

Matematiken avklarad!

Så skööönt!! Nu är matten klar. Klarade tentan och min individuella skrivuppgift, nice!
En sten har fallit från mitt hjärta, har varit nervös för att jag skulle få göra omtenta.

Nu ska jag jobba hela sommaren. Det är härligt att jobba på förskolan under sommaren. Är ute om det är fint väder och vi gör lite som vi vill....ha ha ha!

Jag var med Anders en kväll hos en bekant till han. När jag stod vi dammen hördes där konstiga ljud. Det var grodorna. Jag såg dem först inte sen när jag väl såg dem så var jag tvungen att ta ett foto.
Ser ni grodorna? Där är två stycken.

1 kommentar:

  1. Snacka om grodor!!! Ikväll kunde vi knappt gå en meter utan att riskera att trampa på grodor - eller var det små paddor?? Ändå var det torrt på vägen!!

    SvaraRadera