fredag 12 juni 2009

Mariestad & Mariestad

Förr helgen överraskade jag syrran med att åka med mamma upp till Mariestad. Mamma släppte av mig i början på kvarteret. Jag smög mig närmre huset och när jag hörde att de gått in sprang jag fram till dörren och drog upp den. Jag sjöng Kom hem du fyller 35...... Camilla blev chockad och glad.
Sedan firade vi hennes födelsedag. Det var skönt att få träffa dem.

I veckan har jag jobbat. Jobbar på en förskola där det är 1-3 åringar på min avdelning. Kul men väldigt krävande emellanåt.

Denna helgen kör jag och Anders upp till Mariestad för att hämta Amanda och eventuellt Hanna. De ska vara här nere i Skåne i ca 2 veckor. Kul!!!!

Nu ska jag och Anders titta på filmen "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar