måndag 21 september 2009

30-års fest & lugn helg i Sjöbo

Idag är det den 21 september, solen skiner och det känns som vår i luften! Steg upp kl 6 i morse och gick en lång runda med Maya, så skönt.

Denna helgen har gått lika fort som vanligt. Här kommer en liten rapport om vad jag/vi gjort i helgen.
I Fredags var jag på 30-års fest hos Tina i Skurup. Vi var fyra tjejer som åt och drack gott. Vi hade en riktigt trevlig kväll.
I lördags jobbade Anders, under tiden satt jag hemma och pluggade. Efter att han jobbat så åkte vi ut till Sjöbo. Klockan 17 var vi hos min bror och hans familj. Vi åt en god middag och spelade När & Fjärran spelet. Det är alltid lika roligt och trevligt hos dem. Kasper har alltid en massa härliga kommentarer!
I söndags åkte vi ut till mamma och pappa, där satt vi i trädgården, tittade ut över ängarna och njöt av det fina vädret.
När vi varit där en stund så körde vi till Micke i Blentarp. Anders och Micke tittade på Mickes motorcykel. Sedan grillade vi korv, härligt att grilla så här på hösten.
På kvällen körde vi in till Malmö igen. Då tog Anders på sig skinnstället och körde ut med sin motorcykel. Jag körde upp till utsiktsplatsen fört att ta foto på Anders och hans kompis Christian och självklart deras hojar också. Det hade hunnit bli lite för mörkt för att bilderna skulle bli riktigt bra, så vi får nog göra om det nu någon dag.

Denna vecka kommer att bestå av mycket skolarbete för min del. Fullt upp!

Till helgen blir det också fullt upp. På fredag ska vi till Cissi som fyller 25år på söndag, lördagskvällen tillbringar vi på en 30-års fest och på söndagen fyller jag 30 år och då ska vi ut och äta.

Jag hoppas på lika underbart väder hela veckan som det varit i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar